Wednesday, March 2, 2016

ありがとうございました!Thanks, Napasa!

ナパサさんでの放送聞いてくださった皆さんありがとうございました。
小澤さんも素敵な声とトークで紹介してくださりありがとうございました!

雪のうたをかけてもらっても違和感ないくらいまだ寒い日々ですね。
わたしは、12日のレコ発に気合がつい入りすぎて、ともすると固くなりそうです。
やりたいこと、やるべきこと盛りだくさんだけど。
ふっとゆるめて、顔がこわくならないようにリマインドしつつ過ごしてます。
皆さんもどうぞご自愛くださいね。

切手はもちろんシート単位で買う郵便局ラブの、
石渡悠起子
でした。

Thanks for tuning in to Napasa today.
I was very flattered by the way Ozawa-san introduced me.
Tee hee hee.

As she aired the song Snow, it is still really cold out.
I easily get stiff with my tension and a lot of pressure(in a good way) for the release party,
but I am trying to remind myself to step back, breath, and take it easy.

Hope you all take care of your lovely self too.

Much love,
Yuki

No comments:

Post a Comment