Monday, September 30, 2013

NOMADギグ終わりました。/北海道初ライブ終わりました。Two gigs done-Onemore to go this Wed!

おはようございます。

金曜日に代官山NOMADさんに初出演いたしました。
ありがとうございました〜。
そこから数時間の睡眠を経て帯広へ。
土曜日はだい好きな友だち数人とわいわい食べたり飲んだり温泉にいき、
本当に幸せなオフを過ごしました。
そして昨日はあたたかい午後の光の中、Cafe Jorroさんでの演奏。
とても親密な空間の中、オーナー夫人でもある友人が初めて自分の歌を聴いてくれて
とても晴れやかな笑顔で一番前ににいてくれて。

初めて歌いながら泣いてしまった。
仕事としては全然プロじゃないな〜、でもこんなに幸せな演奏ないな。
写真をとりながらつられて泣くあかざわさんや友人を見ていて、
歌い終わった昨日の演奏でした。

さあ、一晩あけたらもう普段の東京の朝。
水曜日はまためちゃくちゃ格好いいイベントに出演しますよ〜!

どうぞ会いに来てくださいな!

ラブ、
ゆき


Good Morning, (Good evening,)

So I have finished 2 gigs in this past 3 days.
I did my first appearance at NOMAD in Daikanyama.
Those who just saw me for the first time, it was lovely meeting you.

Then after a few hours of sleep, I flew into Obihiro, Hokkaido.
Saturday was one of my happiest dayoff with my besties and their families.
Great food and loving company in a incredible nature?
Can't beat that.

And yesterday was the gig day.
It was very intimate setting-myfriend, who is the wife of the cafe owner/chef, was sitting right in front of me, beaming at me.
It was also her first time hear me sing.
It was also my first time cry while I sing.
Very emotional. Very unprofessional. 
Ahem.
But I would say what I was thinking then was just that I am one of the happiest kids in the world to come this far in my life. 

.....And I am already back in Tokyo.
Another day awaits us!
I got another show this Wednesday with wonderful musicians that I met though my high school friends/NY musicians. 

Come hear us.


Much love,
Yuki






No comments:

Post a Comment