Sunday, July 5, 2015

夏の演奏もろもろ/ 2015 Summer Performances!

こんばんは。
充電完了した石渡悠起子です。
この夏の演奏予定諸々をウェブサイトにアップしましたよ。




ワンマンも山陰遠征も野外ライブもバチカも全部たのしみ。

このほかにもプライベートギグのお話をいくつかいただいており
ありがたいことに、11月までお仕事が入っております。
みなさん、ほんと〜〜にありがとう!!


今まで応援してくれてる人が、ますます私たちの音楽聞いてわくわくするように、

まだ私たちを知らない皆んなにもどんどん聞いてもらえるように、

わたしゃもりもり進んでいきます。



7月は、自分の演奏は一本だけだけど、
またレコーディング準備モリモリします。
勉強の意味もこめて、色んなイベントやWSに参加するつもり。
たくさん色んなインプットがありそう。


知らないを知ることが好きなのは
元ガリ勉だからかもしれないけど

知らないを知りたいって気持ちって、恋そのものじゃん。


なので、わたしは今きっと人生そのものに(何度目かの)恋してんだな。




写真はちょっと前の夕焼け。
梅雨寒だけど雲の感じはもう夏で、どきどきする。


みんなにもわたしにも
健やかな良き夏でありますように。

ラブ、
ゆき


I updated my summer performance schedule on my website.

I am darn too excited for all the opportunities I am given.
I am also truly grateful for the tremendous support my friends and fans offer to me.
I know all I can do to give back the love I got is simply keep giving my best.

For July, I will focus on working on the recording projects and learning from other people's performances and workshops.

I guess I am a natural-born nerd.
But hey, to want to learn more about something is a major sign of love, right?
In that case, I am pretty much in love with my life (once again.)

The sky shows a sign of summer already.

May this summer bring you all and me wonders and loves.

Love,
Yuki


No comments:

Post a Comment