Monday, August 8, 2011

Home sweet home ただいま!


家につきました。
疲れがたまってたのか、ほっとしたのか昨日はすっかり寝込んでしまいましたが。
今週はそんなこと言ってられないです。
リハも本番も待ってるし!
帰ってきた次の日、今週のショーがある海の家ラーさんに挨拶にいって参りました。
なんだか、昨日は飛行機だったのにもう海が目の前で夢みたいだった。。
美人のお姉さんばっかりだし、お酒もおいしそう。
ひたすら楽しみ!




So I am home in Japan.
I guess I was so relieved or exhausted, but anyhow I was in bed all day yesterday.
Phew.
But it is so good to be home. With my family.

The next day I got home, I went to the beach house LAH, where I will be performing this Satruday.
It is so lovely!!
I can't wait.

No comments:

Post a Comment