Tuesday, August 23, 2011

Arigato


深夜二時、先ほど帰宅して晩ご飯を食べてほっとしたところです。
横浜KAMOME さんでのライブ、無事終了しました!
今日もしらふで終わりました。
ライブの日はなかなか飲めないものです。
だめだめリーダーとして、せめて正気でいるのは礼儀かなと思って。
このブログを書いて、皆さんにお礼を書いて、寝ようかな。。。と思いつつ、一杯飲んでこよっかな。
KAMOME のW佐々木さんをはじめ、美しいスタッフの皆さん、日本版イケメンキューティーズの皆さん、急遽ヘアメイクに来てくれた将来有望小林美由記さん、そして何より来てくださった皆様本当にありがとうございました。


今日はちょっと興奮してむせたり(子供か?)ハプニングもあったけど、
雨の中沢山の方に来て頂いて、前回の葉山ライブに引き続き幸せものの私でした。
皆さん本当にありがとうございます。
KAMOME さんもほんと〜に素敵な場所で働いてる方も皆さん気持の良いかたばかりで、
歌ってて幸せな気持になりました。


そして今。
さっき帰って来て四年ぶりにこのライブで再会を果たした友だちが今日のライブをブログに書いてくれてて、私のハートに触れたって言ってくれてた。

自分を嘘つかないでまるまるステージに出すってことは、
まさにいっつもステージでそれができますように、って思って歌ってる事。
けっこうだらしなくだめなところもお調子ものなところも、私のもってるどっかの良いところも、
全部分かっちゃうから。ステージの上で。
だから毎日が本当は真剣勝負。
それは、だから毎日いい人ぶってこうぜってこととはちょっと違うと思う。
本当の本当に、自分だけの譲れないところを毎日せっせと磨くことだと思う。
だから昔からスピリチュアルな彼女に、そう言う風に言ってもらえてすごい嬉しかった。

さあ、あとは茨城でのライブを残すのみ。
一体次はどんな人たちに出会えるのでしょうか!
とりあえず今は、もう一度夏らしい天気が復活するのを祈って。
明日は海にはいれますように!

it is 2 in the morning.
I ate my 2nd dinner around mid night when I got home starved.
And I am sober.
As a not so reliable bandleader, I think staying sober is the least I can do to take care of things for my Cuties.
I was gonna write e-mails to everyone and this blog and go to bed but might as well drink night cap.

Thank you very much for coming out in this not-so-summery weather.
I was so happy and blessed to see so many faces.
Many thanks to KAMOME for providing such a fabulous ambience.
And of course thank you! Cuties. You all are wonderful.

One of my old friend who I hadn't seen for 4 years before tonight told me something that made my night.
In her blog, she says she felt like she touched my soul.
Opening up myself on the stage is something that I am always trying.
The horrific part of performance is it reveals everything about you.
NIce things, lazy things, mean things, everything about you.
So I gotta be aware of that every single day.
But that is different from pretending to be nice.
Facing who you are everyday is the key, I guess.
So my friend's words were truly rewarding.

And I only have a show in Ibaraki.
Can't wait to meet new people!

Much Love,

Yuki

No comments:

Post a Comment