Sunday, December 5, 2010

rehearsal, oyakodon, recharting, and a gig.

Had a rehearsal for the gig on 12th today.
There are still things to be get done but it will be fun.
Hope you can make it.
The attached is flyer. My slot is 7:30pm.

earlier today to sort of motivate myself.
It's a great speech so I won't go in details here, just watch or listen to it.

Anyway, if I answer what he says in the speech, 
what I feel at the end of the day is,
I love what I do. 
I am just hoping what I do loves me back as much.
Well if not, I will do my best to make that happen.

12日のためのリハでした。
まだやらなきゃいけないことはありつつも、でも楽しくなりそうです。
是非、是非来てください。
チラシを載せてます。私は七時半頃だそうです。

気が向いたので、朝アップル創始者のスティーブ・ジョブズのスピーチ
聞いてちょっとモチベーションをあげてみました。
聞いた事なければ是非。

彼の言う事に応えるなら、
私は自分のやってる事を愛してますよ、って胸を張って言える。
私の方も自分のしてる事に愛されてるといいな、と思うだけ。
そうじゃないなら、愛されちゃうくらい頑張ってますわよ。

No comments:

Post a Comment