Saturday, March 1, 2014

A long happy day 長くて幸せな一日

こんばんは!
深夜一時半、わたしは一人にやにやしつつ、おつかれワインを自宅で飲みつつこれを書いています。

まず昼間はとがみあやさんの映画『One Night』用に、「一緒に帰ろう」特別バージョン録音で高津まで。

玉川を越えるとそこは高津なのでした。。。。

玉川って、本当にいいよね。
開けてて、憩う人もかならずいて。
田園都市線の車窓、春の陽気の中、それだけでもう春生まれの私は嬉しさ全開で、
「石渡テンション高いね」と佐俣君に気味悪がられ(うざがられ)つつ、なんとかレコーディングも無事終了。
主演女優さんにもお会いできて、中身が小さいおっさんの私はにやにや全開。
 やっと、一段落ついてほっとしました。

とがみさんの映画の試写会は、3.16の夕方五時から荻窪だそうです。
みんな一緒に行きましょ。私ももちろん顔だします!


そして、夜は待ちに待ったルシァレさんでのライブ。
忙しい東京ピープルは、二週間後の延期とか近々過ぎて来れないかな、と思いつつ、
あいたかった人も初めましての人も、素敵なお店と引き合わせられて、本当に嬉しかった!

知らない人でも、話しかける。輪を広げる。

これって東京でやるとがつがつしてると思われて結構ひかれるか、
ナンパだと思われて面倒くさい事になるか、
で、結構わたしはちぇっ、なんだよ〜ってしゅんとしちゃうんだけど。
それが自然にできる本当に自然で豊かなお店なのですよ、ルヴァンって。
しかも、ルヴァンと私って同じ年なの。
なんか嬉しすぎるでしょ。もう。
今日お出かけくださった皆さんも、来られなかった皆さんも、是非遊びに行ってくださいね。

画像や写真なども今夜は結構撮影してくださっていたので、また順次アップします。

ルヴァン/ルシァレさん、繋いでくださったhako galleryのえのもとさん、くわはたさん、本当にありがとうございます!
4/29には、hako galleryで、とても素敵なイベントをやります。
皆様、またどうぞお出かけくださいね。

いけにい、さまっち、やんちゃぼーいずぶりを遺憾なく発揮してくれてありがとう。
マイブラザーズ、もうだいっすきですわ。
ずっと、なんて長い人生わかんないかもだけど、
どうぞこれからもずっとよろしくね!


さ〜、明日は寝坊して、ルヴァンのパンをたべよっと♥
皆様も良い週末をお過ごしくださいね。

愛と感謝をこめて、
ゆき


It is passed 2 in the morning now. 
I am still too psyched from all these excitement I got from today. 
Drinking some wine as treats for myself, I am writing this to you now.

So we have finished recording an excerpt from Issho ni Kaero for Aya Togami's movie"One Night" today. 

Crossing  Tamagawa River in this very springy weather, I was already happy.
I knew today will be a very good day.
Thanks Shogo  for backing up. 
Thanks Ms. Togami for giving us an opportunity.


Annnnnnnd, tonight was the night. 
The Valentine-supposed-to-be-gig was moved to tonight at Le Vain.


Okay, can I just tell you how happy I was to be here, and see my new friends and old friends mingling and enjoying the good vibes of this marvelous place?

And a big thanks to Shogo and Yuichi for making some great music with me.
I think we all had a good time tonight.

I am just so thankful to get to know these people.
I love love love you all.

I think there were quite a few people taking pics and videotaping so I will share them with you very soon.

OK, that's it for now.

Looking forward to catching up some sleep and the yummy bread for my brunch tomorrow...:)



With deepest gratitude and love,
Yuki




No comments:

Post a Comment