Friday, March 16, 2012

PS60 and a new hairdo

I bought my first synthesizer and got my hair done yesterday.
I am such a timid shopper so it took a few months to deicide. But I came to love PS 60.
I can't wait for the delivery. (not looking forward to UPS's unpredictability)
And as for my new hairdo, I am happy as usual thanks to Daichi!

One more week till the show.
I have another announcement to make so please stay tuned.


xoxo
Yuki


昨日私にとって初のシンセを購入し、髪型をさっぱりしました。
買い物びびりな私は数ヶ月どのシンセにするか悩みに悩み、コルグのPS60にやっと決めました。
早く届かないかな。(と言いつつUPSのいつ来るかわからない配達はちょっと憂鬱。)
髪型はいつも通り、大地さんにきれいにしてもらってきました。

ショーまであと一週間なのですが、もう一つアナウンスがあるので、また書きます。
貧血がややつらいですが!皆さん良い週末を。

xoxo
ゆき

No comments:

Post a Comment