Saturday, January 7, 2012

Like the dog of the Aesop fables イソップの犬のごとく

Cloudy day perfect for looking into water reflecting the world outside.
Boy I do love my neighborhood.

I can see me being the greedy dog in these pics. Ha! 
But I didn't let go of my camera. 
I guess someone learned the lesson from the story.

曇ってると、水鏡がよく見える。暗い空も役にたつね。
ご近所にこんな良いものがいっぱいあって、私はほんとに幸せ。

イソップのあのばかな犬みたいに、自分がうつり込んでいる。ふん。
でも私はカメラ放さなかったし。
教訓は役に立っているようですよ。

月日が流れる事だけしか連れて来てくれない幸せがあって。
今日は大層ごきげんな私でした。


Me -This is my library- F- No it is everyone's cuz it is public library. Me- But it is mine. 

no need to defrost them



It is not Kamakura or Kyoto. It is BBG.


No comments:

Post a Comment