Monday, January 2, 2012

Happy 2012

Happy New Year!
2011 was gone in a blink, leaving us lots of questions and hardship that we have to face for our future.
It was very very intense year though I had many wonderful times.
I wonder where this new year will take me at the end.
For this brand new year will be my big  turning point in this past decade, may my will be strong, fearless, humble  and loving wherever I end up.

Wish you all a prosperous, happy new year!

Much love,

Yuki

あけましておめでとうございます。
2011年はたくさんの試練や向き合って行かなければいけない問題を突きつけて、あっという間に去って行きました。
良い事も沢山あったけれど密度の濃い一年だったような気がします。
来年の今頃は一体どこにいるのでしょうか。
この新たな年は、私にとってこの過去10年で大きな分岐点になります。
どこで2012年の終わりを迎えようとも、強く心をもって恐れず、謙虚に、そして愛を持って前を向いて生きたいと思います。

どうぞ皆さん今年もよろしくお願いします。

愛をこめて、

悠起子

(お正月くらい言葉使いをあらためてみました。ごほん。)



Tourists counting down the new year.

No comments:

Post a Comment